piątek, 28 lutego 2014

Pomysły na pomalowanie paznokci

Witam ponowie !
Przepraszam z góry że nie pisałam dawno posta no wiecie sprawdziany . Na szczęście jutro będzie weekend. Przygotowałam dla was pomysły na pomalowanie paznokci . Ja jak chcę sobie pomalować paznokcie to po prostu zawsze nie wiem jaki zrobić wzorek albo na jaki kolor pomalować. Mam 26 lakierów i zawsze mam z tym problem. Na szczęście poszperałam trochę w internecie i znalazłam takie cudeńka, mi się one bardzo podobają piszcie w komentarzach jakie wam się podobają .




















































































































































































































































3 komentarze:

  1. Ale śliczne *o* Napisz , jak je zrobić. Chcę takie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sliczosci, tylko teraz jak takie wykonac? C:
    klikniesz u mnie w linki sheinside? bardzo mi zależy, pomóż spełnić marzenia♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń