niedziela, 27 kwietnia 2014

Pomarańcza

Cześć!
Od wczoraj zaczęłam malować pomarańczę na płótnie. Od razu mówię było to trudne, ale jakoś dałam radę. Musiałam łączyć kolory tak aby wyszła jak najlepiej naturalna. Nie wiem czy wam się to spodoba jak ją namalowałam. Napiszcie mi w komentarzu czy wam się podoba. Malowałam ją, aż dwa dni jak dla mnie wyszło nawet ok ale mogłam to jakoś lepiej poprawić niedoskonałości. Rodzice powiedzieli, że wyszła mi świetnie, a znajoma powiedziała, że jej by się nie chciało i powiedziała że ładnie mi wyszło. Nie wiem jak wam się to spodoba napiszcie mi.












































13 komentarzy:

  1. Zajefajna ;) talent-pozazdrościc

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne a nawet śliczne też mi taką narysuj a może jabłko albo śliwkę! http://new-not-terrible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie. Mi by się nie chciało, ale nie dlatego, że uważam, że jest to strata czasu, ale raczej strata płótna ~ mi by wyszło masakrycznie, jak zawsze XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne czy tą na płótnie ? :)) obserwuję i zapraszam na mojego bloga o podobnej tematyce:)) http://inspirationonapieceoftree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To z bloga samanta-lesiak.blogspot.com ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ale ja też chciałam to namalować i namalowałam tylko że ja na płótnie a ona kredkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł ściągnięty z bloga www.samana-lesiak.blogspot.com !
    Przynajmniej sama narysowałaś(tak myślimy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namalowała sama a poza tym .. nie ściągnęła tylko czerpała inspiracje dobrze że maluje a w końcu pewnie inni będą ściągać jak ty to nazywasz jej prace aby czerpać inspiracje więc... ogarnij się i nie biesz wszystkiego jakby to było coś wielkiego

      Usuń
    2. Ale pomysł był Samanty Lesiak :/

      Usuń
  8. Ślicznie wyszła. Ładnie połączyłaś kolory, ten pomarańcz ma tyle odcieni. I te kropelki świetnie wyglądają. Jeszcze lepiej by to wyglądało, gdybyś pomalowała tło na jakiś kolor.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne , masz talent! mi się najbardziej te spadające kropelki podobają- są takie realistyczne :) i do tego te żywe kolory :D świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie !!! Masz talent :) Obserwuję :)
    http://dogfriendsandlovers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń