piątek, 30 maja 2014

Zdjęcia natury i zwierząt

Cześć!
Od 2 tygodni nie dawałam żadnego posta, ponieważ było dużo sprawdzianów, kartkówek oraz prac klasowych i musiałam się uczy. W wolnym czasie zrobiłam parę zdjęć . Zrobiło się trochę ciepło i zakwitły kwiaty więc postanowiłam zrobić im zdjęcia. Mam też zwierzęta i im też zrobiłam.Pooglądałam inne blogi, które zrobiły fajne zdjęcia i jak też chciałam zrobić podobne. Nie wiem jak wam się spodobają ale jak dla mnie wyszły nawet świetnie. Chociaż, że moja koleżanka robi ładniejsze zdjęcia . Zdjęcia były robione aparatem Olympus. Napiszcie w komentarzu czy wam się podobają czy nie. Do zobaczenia do następnego postu :)














































































































































































































































































































6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia najlepsze jest ostatnie :) Znam tą presje, gdy zbliża się koniec roku a oceny do poprawki, dodatkowo nauczyciele akurat wtedy zaczynają sobie przypominać o testach.....
    http://sendyandsendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piprzerabiane na milion sposobów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń