poniedziałek, 2 czerwca 2014

Zakupy

Hej!
Jutro mamy luźne lekcje w ramach dnia dziecka . Nauczyciele zorganizowali nam dzień pasji i talentów. Możemy pokazać swoje talenty i zainteresowania. Dlatego nie przynosimy żadnych książek. Odpuściłam sobie dziś odrabianie lekcji na środę więc zrobię je jutro. Mam czas wolny więc napisze dla was posta. W dzisiejszym poście pokaże wam moje małe zakupy w rossmaniee, są one naprawdę małe ponieważ kupiłam tylko 3 rzeczy. Już chyba każdy ją chyba zna, jest to BABY LIPS z maybelline . Była ona po przecenie z 9,99 zł na 6.99 zł więc moim zdanie opłacało się ja kupić. Kupiłam oto taką:



































































Jest najzwyklejsza, a teraz przejdźmy do następnej rzeczy . Kupiłam 2 maseczki oczyszczającą . Jak każdy ja też mam trądzik i każdy chce tego się pozbyć.Moją poprzednia maseczką była też z ziaji było to nuno czy jakoś tak. Była ona maska z zieloną glinką, ale niestety się ona skończyła . Był ona bardzo dobra polecam ją chociaż te 2 co kupiłam w sobotę też są dobre tylko, że są one z szarej glinki. Działają one tak samo. A tak ona wygląda:



































































Więc tak to są moje zakupy nie były one wielkie . Byłam też w lidlu i rozglądałam się za jakimś napojem i szukałam AriZony z nadzieją, że ją gdzieś znajdę, ale że ja jestem gapa i nie widziałam jej. Zaprze bierzemy gazetki, które są aby zobaczyć co nam oferują. Oglądałam ją w domu i co zobaczyłam ? Oczywiście AriZonę, jestem zła, że jej nie widziałam no, ale cóż następnym razem kupie po dwie. Czytałam troche w internecie gdzie ją mogę kupić czytałam ,że tylko w sklepie Piotr i Paweł ale nie. W lidlu jest po 3.99 zł. nawet tanio. Oto zdjęcie:


2 komentarze:

  1. Też dzisiaj byłam w Rossmanie, ja jednak wolę Carmex. Skoro używają go gwiazdy Hollywood, to mi też nie zaszkodzi. Na przyszłość postaraj się, aby tekst nie nachodził na zdjęcia. Pozdrawiam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem przepraszam o tym ale mój komputer tak ma i nie mogę tego zmienić .

    OdpowiedzUsuń